.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سفر هیئت چینی به استان گیلان

شمال نیوز:  استاندار گیلان از سفر هیئت چینی به استان خبر داد و گفت: این خطه از شمال ایران بسترهای مناسبی برای سرمایه گذاری در عرصه های کشاورزی، گردشگری، صنعتی و خدماتی دارد .

به گزارش مهر، کیهان هاشم نیا افزود: این هیئت شش نفره از استان مسلمان نشین یون نن که در جنوب چین قرار دارد به گیلان سفر کرده اند تا زمینه مناسبات بیشتر اقتصادی، تجاری، اجتماعی و فرهنگی را فراهم کنند.

وی اظهارداشت: سرمایه گذاری چینی ها در طرح ملی و بزرگ خط آهن رشت - قزوین و منطقه آزاد انزلی نشانه توانمندی های اقتصادی گیلان و صرفه سرمایه گذاری در این استان است.

استاندار گیلان با اشاره به شناسایی هزار فرصت سرمایه گذاری در گیلان گفت: این فرصت ها برای جذب سرمایه گذاران خارجی آماده است.

وی به قرابت های جغرافیایی و فرهنگی گیلان با استان یونن چین اشاره کرد و افزود: این همگونی جغرافیایی و فرهنگی فرصتی مناسب برای افزایش مناسبات است که توسعه دوجانبه را به همراه خواهد داشت.

معاون کنگره مشورتی - سیاسی خلق استان یون نن چین نیز با بیان اینکه توسعه مناسبات با ایران از سیاست های دولت چین است، گفت: جایگاه ایران در منطقه و جهان موجب شده که دولت چین گسترش مناسبات با ایران را از اولویت هایش قرار دهد.

ماکای شین به توانمندی های گردشگری استان نیزاشاره کرد و ادامه داد: برای افزایش مناسبات گردشگری دو طرف باید فعالیت دفاتر گردشگری در استان های گیلان و یونن بیشتر شود. وی تصریح کرد: از تجارب گیلانی ها برای توسعه و گسترش فرهنگ اسلامی در استان یونن چین استفاده خواهد کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.